royalqueen Kızlar dün gece yatmadan evvel lavaboya gittim pembemsi renkte ve parmak ucu kadar bi lekelenme yaşadım. Sonra kesildi. Sabah gittim tekrar aynı miktarda leke gördüm. Çok korkuyorum. Normal mi yoksa değil mi??
melike14- royalqueen yerleşme kanaması diyorlar genel de ama hamilelikte kanama normal kabul edilmez bir doktora görün ihmal etmeyin derim
benimmdunyamm royalqueen pembe kanama normal değil.kahverengi olsa neyse de pembe iyi değil diyorlar sakın olun doktorunuza ulaşın
Hanzademerve royalqueen ne demek bişi yapmadım🌹🌹 sağlıkla kucaklarımıza alırız bebişlerimizi inşallah