Doğumu bebek belirliyor mesela bende ilk hamileliğimde normal diye bekledim ama olmadı çatım dardı çocuğum kilolu bir bebekti ve doğum kanalına girmemişti. Doktorum riske atmadı sezeryan oldum. İkisi de doğum türü önemli olan bebeğin ve sizlerin sağlıklı olması. 🦋