Kızlar doktorum bana sağlıklı olması için soluma yatmam gerektiğini söyledi. Bebeği besleyen damar bizim sağ tarafımızdan geçiyormuş sağımıza yatarsak o damara baskı olurmuş bebek yeteri kadar besin alamazmış. Yüz üstü yatmak bebek için zaten direk bebeğe baskı yaptığı için çok zararlıymış sırt üstü yatıldığında ise mefes alımı zorlaşırmış bu yüzden doktorum sol tarafına yat yatarken de iki bacağının arasına yastık koy dedi. Ben uyguluyorum normalde yüzüstü uyurum ama herşey bebeğim için ☺