_beybisolar123 benim cinsiyeti öğrenmeye gittiğimde başından sırtından karnına kadar ödem vardı ense kalınlığı da 9,3 mm di sonra sıvı aldılar temiz çıktı sevindim düzelir dedim sonra tekrar hastaneye gittim temiz çıkınca iyi haberler beklerken ödemin tüm vücudunu kapladığını ciğerlerininde su topladığını boynun sağ sol tarafında kistler oluşmuştu kalbi sağa kaymıştı.organlarında sıkıntı yoktu benim parmaklarına kadar düzgündü. kalbi de atıyordu en son gittiğimde ölü doğum yaptım mecbur olarak karnında mı öldü düşük yaparken mi öldü bilmiyorum son kez görmek istedim gördüm ama kalp atışını dinletmediler var mıydı yok muydu bilmiyorum.