Snglseyma Busragurkan2712 bence erkendn yapma bnm bigün kala yaptm erkendn ins dha üzlyo günün geçmesni beklemk dha iyi sanki
berjerdekikaolikalev Snglseyma Olmuyor tabiki ama bazen vücudumuzun ek takviyelere ihtiyacı oluyor bazen ne yaparsan yap vaktini brkliyor her şey hepimizin hakkında hayırlısı olsun üzülmeyin sağlık her şeyden önce geliyor elimizdeyken kıymet bilelim, sağlıcakla🙏🏻
Snglseyma CansuDRY benm bugün günüm hala adet olmadm nrmlde sabh erken olurdum aşırıda ağrlrm var olck mym blmym dün kan öyle çknca ümidimi kestmmondn gebelik testide almdm