Ben 20 ocak akşamı oldum,ilk olduğum gece evet zordu ama ilk gün sıvı diyeti yapıyorsun zaten,ayaklarını hissetmeye başlayınca bol su kahve komposto(sekersiz) tarzı şeyler tüketmek gerekiyor.
Haricinde gerçekten o ilk yürütmeler vs zor ama yürüdükçe acildim.. dün ciddi gaz sıkışması yaşadım,yürüdüm yürüdüm ve bugün çok şükür büyük abdestimi de yapabildim
Söyleyeceğim şey bol su ve yürüyüş.Onun haricinde ağrı kesici istemekten cekinmeyin bence beni en çok toparlayan o oldu.
Süt sağma konusu da gelmedi benim sütüm,bebiş de kuvezde ve ihtiyacı var.Yavas yavaş deniyorum yogunbakimdaki hemşireler 1 damla bile çıksa getir dediler o yüzden uğraşıyorum.Simdilik tecrübelerim bunlar öğlen çıkış yapicam hastaneden yeni bo şeyler dener ya da öğrenirsem yazarım❤geçmiş olsun.
Gaz yapabilecek şeyler yememeye çalışın bi de.ben ona dikkat ediyorum simdi