Uzun oldu kusura bakmayın. Ben uzun olanları okumayı daha çok sevdiğim için ve daha açık olduğundan dolayı rahatlattığı için uzun uzun yazmak istedim.
Merhaba arkadaşlar💜💜
Aralık 8′de sezaryen doğum yaptım sizlerinde korkusunu gidermek için ancak bugün yazabiliyorum 🥰
İlk olarak korkmayın diyemiycem illaki bıçak altına yatma kaygısı korkusu oluyor insanda ama ben hiç korkmadım açıkçası bunu söyleyebilirim 💕 Çatı muayenesi için gittim doktor baktı ve üst çatıda kemik olduğunu söyledi ama cidden acı hissettim çünkü nefesim kesildi ve normal doğumu desteklemediğimi, ama istersem deneyeyeceğimi söyledi. Tabii ben riske atmak istemediğim için sezaryen olurum dedim ve 1 hafta daha bekleyelim bebek ne kadar durursa o kadar iyi dedi ve 38+4′te muayene için çağırdı. Bekledik bir hafta bu süreçte kasılmalarım oldu nst’de sancım maksimum 50 çıkıyordu bir nir hafta sonra gittiğimizde 100 küsür çıkmaya başladı ama ben bişey hissetmiyordum. Doktor muayene için aldı ve 3 buçuk cm açıklığımın olduğunu söyledi ve yatış verdi 😍 hemen gittik yatış işlemleri vs derken öğle saat 12 buçukta yatış oldu. En son saat 11 buçukta su içtiğim için akşam 8′e kadar beklemem gerektiğini ondan sonra ameliyata alınacağımı söylediler ve başladık beklemeye. Saatler geçsin hemen bebeğime kavuşayım istiyorum ama geçmek bilmiyordu 😂😂 neyse saat geldi eşim, annem, kayınvalidem hep beraber kaldık zaten o gün ve sedye geldi beni yatırdılar adetten sanırm orda sevinç, mutluluk gözyaşları pıtt pıtt tabii 😂😂 neyse ameliyathaneye geldim çok korkunç bir yer bekliyorum tabii😂😂 neyse bir behzat diye birisi geldi hadi bakalım giriyoruz bebek geliyor göbek ismi düşündünüz mü diye sorular soruyo bende gülerek hayır dedim 😂 behzat olsun o zaman diyor 😂😂 diğeri de hayır hayır Halil olsun diye başladı sezaryen maceram 😂😂😂 anestezi doktorum geldi beyefendi çok muhteşem insandı Allah razı olsun 💕 beni oturttular behzat ve Halil kardeşler öne doğru eğdiler o sırada arkamdan sıcak bir sarılma ve sıvazlsma hissettim bir döndüm doktorum 🥺😍😍💜 Sümeyyeee dedi ve yanındayım korkma dedi 💕 o an daha da cesaret geldi zaten korku yoktu da😂😂😂 neyse anestezi doktorum anlattı bak şimdi bişey sürcem soğuk hissediceksin dedi tamam dedim sürdü. Sonra şimdi iğne gircek dedi tamam dedim ve iğne girdi yemin ediyorum hiç hissetmedim şaka gibi 😍 dedim ki ayağıma sıcaklık geldi. Tamam anestezi etki etti hadi yat bakalım dediler ve yattım. Herşey o kadar hızlı ilerliyor ki şok oluyorsunuz 😍😍😂😂 aslında ben ayaklarımdaki hissizlikten çok korkuyordum ama hissizlik olmuyor aslında uyuşukluk oluyor bu beni çok rahatlattı 😍 anestezi doktoru iğne aldı ve koluma hafif batırarak hissediyor musun diye sordu evet dedim ayağıma batırdı hissediyor musun dedi hayır dedim ve bu işlemi bir kaç yerime daha uyguladı ve hissetmediğim için doktor hadi bakalım gelsin bebeğin dedi ve başladı. O sırada mide bulantısı oldu ve midem bulanıyor dedim tamam dedi ilaç verdi birde başımın altını yükseltti hemen geçti. 😍😂 Şaka gibi ama 5 dk bile sürmedi ağlama sesi duydum ve o an bende ağladım 🥺🥺💜💜💕💕Bebeğimi temizlediler ve o süreçte sürekli ağladı hemşireler bebek geliyor hazır mısın dediler çok heyecanlıyım dedim 😂😍 ağlayan bebeğimi gördüm öptüm ve o an da sustu çok güzeldi yumuşacık sıcacık yani tarifi yok inanın 🥺🥺💜😍💕😍💕😍 neyse alıp götürdüler en zor nokta bebeği gördükten sonra direk odaya gidip alıp koklamak istiyorsun ama dikiş işlemi bir yarım saat sürüyor. Doktorum çok sessiz hadi şarkı açın da neşelenelim dedi. Eşimin adı Sefa Doktorum Sefo’dan bilmem mi şarkısı açın Sümeyye’ye eşinin adı dedi ve onu açtılar bayağı eğlendik ama aklım bebeğim de yüzü gözümün önünden gitmedi resmen. Orda bana son zaman hafif sakinleştirici verdiler saf gibiydim 😂neyse işlem bitti odaya aldılar bebeğim geldi ve en çok korktuğum ilk kalkış olayı aklımdan çıkmıyor tabii. O süreçte karnıma kum torbası koydular yarım saat durdu acıdan ziyade ağırlık çok yoruyo sonra aldılar zaten. 6 saat sonra hemşire geldi hadi kalkıp yürüyelim dedi elimden tuttu ve kalktım sıfır acıyla dedim ki acı hissetmem gerekmiyor muydu ben hiç hissetmedim 😂😂 hemşire güldü bazıları hissetmiyor dedi. Bol bol kahve, hoşaf, bitter çikolata yedim. Birde anestezi aldıktan sonra kafamı hiç sağa sola çevirmedim bunu çok söyleyen olmuştu çok şükür baş ağrısı yaşamadım.