Bir de mesela normal doğumda ıkınırken gaz çıkartanlar ya da büyük tuvaletini yapanlar olabiliyormuş, bu oluyor mu? Yani eşim hekim, onun çalıştığı hastanede doğum yapacağım. Doğumuma girecek kişiler ilerde de yüzyğze bakacağım insanlar olduğu için tabii eşim de girecek bu da beni geriyor açıkçası 🤷🏼♀️