ayse12211 Kızlar doğurdum. Başta suni sancı verdiler. Bebeğin kalp atışları durunca sezaryene aldılar. Çok zordu çok korktum rabbim herkesin yardımcısı olsun.
Sitembagcivan Ayy kurtulmussun canim rabbim saglikla buyutmeyi nasip etsin insallah bebisini senin durumun nasil iyi misin bide sezeryande tam mi uyuttular seni benim 2 dogumum normal oldu buda normal olur da yine de sezeryanden korkuyorum