SanisGokdemir canım. Aynı durumu persembe gunu yasadım hatta ben idrar kacırıyorum sanıyodm doktora gıttım turnusollu ped verdi bunu koy rengi degısir mor olursa hemen gel dedi, ama ultrsonda baktıgında suyum hersyım normal gozukuyodu, pedi koydum bı saat içinde renk degsıtı hatta bır degıl bıkactane koydm yanı gelen bebegın suyuydu az az, şuan antibıyotık başladı .kan degerlerinde enfeksıyona baktı ve enfeksıyon cıktı hepsı yuzunden olabılır dedi, ihmal etme bnce 28 agustsa gun verdi dogm ıcın muhakkak gıt bi görün derim