Melekd Eğer mamayı reddediyorsa, sütünüz de azsa doymadığı için ağlıyordur. Uyumuyordur. Karnının iyice doyduğundan emin olun açlık durumuna göre içiyordu hiç emmezse doksana yakın içiyordu sanırım. Bir de mama anne sütüne göre daha çok gaz yapıyor, karnının iyice doyduğundan emin olun sonra sırtına hafif hafif vurarak önce midesindeki gazı çıkarmasını sağlayın sonra göbek deliğinin etrafına dört parmağınız ile bastırın korkmayın canı yanmaz. Böylece bağırsaklarına uyarı verirsiniz. Bağırsaklarında biriken gaz daha çok rahatsızlık verir. Sonra ayaklarını karnına ittirip geri çekin bisiklet çevirme hareketi yaptırın. Bağırsaklarında biriken gazı çıkarmasını sağlayın ondan sonra uyutun. Karnı açsa ve gazı varsa da uyumazlar. Benim kızım da öyleydi, ben de her gün ağlıyordum 4. Aydan sonra ağlama krizleri vs bariz oranda azalıyor endişe etmeyin bu günler geçecek. Bebek uyudukça karnınızı doyurup uyuyun. Uykusuzluk da sinirleri çok geriyor sizi çok iyi anlıyorum