Kizlar yardim edinnnnnnnn 2-3 gündür bogazim parçalanacakmış gibi öksürüyorum geceleri özellikle yatamıyorum öksürmekten gündüz çok öksürüğüm olmuyor gece yatınca artıyor grip değilim burnum akmıyor ateşim yok boğaz ağrım dışında birşeyim yok sesim gitti biraz ne yapsam iyi gelir tuzlu suyla gargara yapıyorum zencefil bal yapıp yiyorum limon sıkıp içiyorum ılık ballı süt yapıyorum ama hiç işe yaramıyor. 😔😔biraz uzun oldu ama nolur yardimmmmm😔😔