Merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı oğlumla 26. Haftamdayım ne erken doğum riskine bakıldı (bakılıyor mu genelde bilmiyorum) ne şeker yüklemesi hakkında bir şey dedi ne de kan hapı vs hiçbir şey yok şu haftama kadar sadece folik asit kullandım ilk 3 ay o kadar. Değiştireceğim doktorumu, 860 gram olmuş bebiş bide ayakları vajina tarafında o şekilde duruyor dedi normsl mi acaba