Ranaikra herkeskorkuyo hani destek göremedim dermişim kıyamam ben bize ya 😂😂
Valla zor normal doğum bende 5 sene önce yaptım kısmetse haziranda tekrar yapıcam.🙏
ama
Ben doğum başladığı andan itibaren anı yaşadım bir dakika ilerisini düşünmedim ne olcak ne bitcek neler yaşıycam diye sadece an’a odaklandım.
Bildiğiniz safa yattım bi yandan sancımı çektim yürüye yürüye dua okuyarak bazen şarkı söyleyerek bazen annemleri güldürerek..
Aslında işin ilacı kendimizde canımız acıycak mutlaka yorucu bi gün geçircez ,belki çok kısa sürücek hiçbişi anlamıcaz
ikinci dha kolay olur derler..
Allah yardımcınız olsun bi ıkınmada kavuşun inşş zaten bi ıngaa sesi bütün acıları yok ediyo çat die hiç acı çekmemiş gibi oluyoruz bence acısıyla bile çok güzel değerli bi macera 🌸