mucizevar 12 haftalık hamileyim.Midem çok bulanıyor ve sürekli yanıyor.Su bile içemiyorum.Çoğu şeyi yiyemiyorum.Seruma gidiyorum doktorumun tavsiyesiyle belirli aralıklarla.Uyuyamaz oldum mide şikayetlerimden.Aranızda bu şekilde geçiren var mı?