Mervecimbidur Kızlar tiroit hastasıyım hapı düzenli kullanıyorum ama adetim 7 gün gecikti hamilelik ihtimali var mıdır?🥺
Tutkuuuu Canım Mervecimbidur Canım 7 gün çok bence bir test yaptır için rahat etsin🥰🥰🥰 Güzel haberler alırsınn inşallah
Mervecimbidur Sevilayozdemir evde yaptığım test negatif çıktı yarın kan testi yaptırcam inşallah 🙏🏻❤️