Merhaba kızlar 39 haftalığım doğumum normal gözüküyor ama sancım falan yok göbeğim de aşağı inmedi suni sancı almaktan çok korkuyorum benim gibi olup da birden sancısı gelip normal doğuran oldu mu acaba bir de doğum yanaştıgnda göbeğin aşağı inmesi şart mii acaba kafamda deli sorular🤗