Nisa1710 kızıma önce uppa baby minu almıştım. Tekerlekleri küçük onun da. Pek zorlandığımı söyleyemem açıkçası zaten hep düz zeminde gezdirdim ama sürüşü pek konforlu değildi bence. Çünkü tekerleklerinde süspansiyon yok. 8 aylıktı bugaboo bee 5 aldım. Onun da tekerlekleri küçük ama süspansiyonu var. Düz zeminde sürüşü, konforu efsane ama kaldırımda ufacık çıkıntı varsa asla çıkmıyor üzerinden. Ben artık alıştım çıkıntıyı bozukluğu görünce manevrayı çok rahat yapıyorum ama eşim her seferinde söyleniyor 🤣 eğer ki yolu, kaldırımı bozuk bir yerde yaşıyorsanız cybexle bebeğiniz rahat etse de siz edemeyebilirsiniz. Joie arabaları hiç bilmiyorum bakmamıştım açıkçası ama büyük tekerleklerde mamas papas ocarro bakmıştım. Tek elimle kaldıramadığım araba bana çok mantıklı gelmemişti ama şöyle de bir şey var ki iki yıldır kucağımda bebekle bebek arabası açıp kapatmak zorunda hiç kalmadım 😂 zaten çocuk araba koltuğunda oturuyor oluyor, ben bagajdan bebek arabasını indirip açıyorum ve sonra kızımı arabadan alıp oturtuyorum ☺️