EsmaaaaMeva1 6 aydan önce verilmez birşey diye biliyorum. Benim de 2,5 aylık kızım uykuya dalmakta zorluk çekiyor. Yatağına yatırıyorum her ağlamasında yanına gidiyorum ışığı açmadan elimle sîvazlıyorum ya da omzuma alıl sakinleştirip tekrar koyuyorum. Sanırım algıları açıldığından kendilerini tedirgin hissediyorlar yalnız kalınca