Kızlar bugün 12.haftalık olmuşuz.👏🏻😇sata göre 3 gün önde söyledi dr’umuz.nazal boğum mevcut dedi.bi de 1.1 diye bi sayı söyledi.anlamadık ve şaşkınlıktan neden sormadığımı hatırlamıyorum bile..cocuğma bakmaktan 🙈 bilen varsa beni bi sarsarak anlatsın nolur🙈 haftaya çıkarmış kan sonucu.bide d vitamini ve ferro verdi.ferro neden ki kanım düşük falan olmadığı halde verdi onuda sormadım 🙈 D vitamini felaket büyük hayatta yutamıcam onu nasıl yapcm bilemedm 🙁 sorcaklarım bukadar 🤗🙈 ha bide cinsiyet söylemedi bir ay sonra dedi 😿