Boncugummmm Hastaneden cıkarken ana kucagmı dha ıyı puset mi. Bn puset düşünmüştüm kış günü soguk olur dıyolar 🙍♀️
Elika0 Boncugummmm benim bebek arabam puset oluyor ama hastaneden çıkarken sarıp sarmalayıp kucakta çıkartıcam valla 😂
LawyerEce Boncugummmm Hiç ana kucağı alıp kullanmamıştım şahsen. Puset kullandım hem taşırken kolay oluyordu, evde de kullandım, eğer araba kullanıyorsanız orda da yararı oluyor. Ya da direk puset olan bebek arabaları.
neslican0644 Boncugummmm ben puset kullandım peluş battaniye sardım içine koydum birde puset örtüsü ile kapattım.esmesin diye. Prematüre olduğundan hala hastanelerdeyiz bu havalarda içi kalın tulum giydirip battaniyeyele pusete koyup aynısını yapıyorum.
Merveonay Boncugummmm benim bebek arabamın hem normali hem puseti vardı canım 2 liydi bende pusette çıkarttım evde misafirlikte büyük kolaylık oluyor ayrıyetten ana kucağıda var ikisinde kullandım ama illa biri olacak dersen puset hem arabadada daha güvenli oluyor biryere gittiğinde orda uyuyor duruyor daha kullanışlı
Boncugummmm Elika0 bnde patanıyeye sarmalayp çıkarttım dıyordum. Eşimn tyzesı de ana kucgı ıyı oluyor diyor. Gerek yok dıyorum bnde