Elika0 Sumeyye67 ipekkizim2601 Yaa size 37+ da mı verdiler sezeryan gününü 🙄🙄 ben 2 doktor takipçiydim ikisi de 39 a veriyor 🥺
elaweannesi Elika0 daha güzel işte gelişimi daha tamamlanır fırsatın warsa bekle tabi doktorlarına güwen
ipekkizim2601 Elika0 galiba benim de 39 da olacak doktor erken alma düşüncesi yoktu en son bu hafta içi belli olacak hayırlısıyla kucagimiza alalm inşallah
Elika0 elaweannesi yok canım benlik bir sıkıntı yok zaten doktor ne derse o da merak ettim sadece. Benim bebeğim makat gelişti 37.haftaya kadar bekleriz dediler 38 de sezeryan günü 39 alırız dediler de merak ettim sadece
Merve_KOPUK Elika0 tam olarak ayni kaderi paylasiyoruz 37.haftamin basinda makat gelis nedeniyle 31ine sezaryn günü verildi 39.haftamda bebeğime kavuşuyorum Allah izin verirse 😍
Zelissalb Neden 37de gün veriyorlar ki çok erken değil mi benimde ilk gebeliğim 34 haftaligiz hala normal doğum pozisyonuna girmemiş
diamond2635 ipekkizim2601 37+0 oldum çarşamba son kontrolüm var 2-3-4 şubattan birinde alırım dedi doktor.Erkek bebeklerde solunum sıkıntısı olabiliyor ne kadar geç o kadar iyi dedi
61cvhr 37+1olduk bugün Canlar dogum tarihi 02.02.2022 verdi doktorumuz bizde o tarihi cok istiyorduk inşallah rabbim hepimizin evladını saglıkla sihatlı kucağımıza almayı nasip etsin tarih bilip tedirgin olmak xok zor günler geçmiyor😔😔🙏🙏🙏