Bebiss_annesi Oksapar iğnemi öğlen vuruyordum bugün ilk dafa unutmuşum gece 12 buçukta vurdum bir şey olur mu yaşayan var mı
minikkelebegimmmmmm Bebiss_annesi ben doktoruma unutursam ne olur dedim.gülerek hiç bişey olmaz 1 gün unutsan dedi☺️doktorumu çok severim ve o ne derse doğrusur benim için.aıkmayın canınızı bişey olmazmış