Kızlarrrrr köpüşümü vermeyi falan düşünmüyorum yanlış anlaşılmasın. Bebeğim doğduğunda çoook yüksek ihtimalle alerjisi de olmaz sonuçta nadir bir alerji. Kedi daha alerjik o yüzden içim rahat. Benim derdim temizlikte 🥺 şimdi idare ediyoruz bebek yok. Tüylü bir bir cins köpeğimiz. Tüylerini traş ettirmeyi ve sürekli traşlı bırakmayı planlıyoruz. Fakat yine de tüy dökecektir çocuğu tamamen tüysüz bırakamam 🤦🏻♀️🤭 var mı köpeği kedisi olan nasıl temizliyor neler yapıyorsunuz tüy sorunu için neler yapıyorsunuz bana biraz taktik ❤️