Herkese merhaba 😞 çok şükür sağlıklı bir gebelik yaşarken biraz pürüzler çıkmaya başladı yaklaşık 2 ay öncesine kadar mantar rahatsızlığı yaşıyordum bunun İçin hem sizin desteğiniz hemde doktorun verdiği ilaç sayesinde rahatlamış oldum ☺️ Fakat son 1-2 haftadır genital bölgemde tekrar bi kaşıntı gibi bir durumla karşılaştım daha sonra kaşımak istediğimde elime küçük bi parça geldi ve kanıyordu dün ve bu gün hastaneye gittim ve ne yazıkki Rahime doğru olan duvar tamamen siğille kaplanmış… çok üzgünüm doğumdan sonra yakılacak ki inşallah daha da büyümez.. sadece bir öneri olarak ki bence mutlaka yaptırın 2-3 ayda bir de olsa mutlaka genital bölgeden de muayene olun içinizde neler oluyor bilin çünkü ilk başlangıç İçin tedavisi olan bir virüs .. mutlaka yaptırın arkadaşlar hepimize sağlıklı günler diliyorum ☺️