Merhabalar kızlar, 6+2 günlük gebeyim. Az önce kahverengi bi lekelenme gördüm çamaşırımda ve sol kasığımda kramp gibi bir şey var. Uzandıkça geçiyor kramp. Biraz fazla ayakta kaldım bugün bu sebepten olabilir mi? Bir şey olmamıştır değil mi bebeğime? Bir haftadır günde 2 progestan içiyorum