Guzeloglusunannesi moral bozmayın burada çoğu kişi korona oldu hepimiz de atlattık,benim öksürük balgam 1ay olacak daha geçmedi ama en zor geçen semptom buymuş zaten,vitaminlerinizi alın,bol limon zencefil meyve sağlıklı beslenin,keçiboynuzu pekmezi bal bu tarz şeyler tüketin,ağrınız olursa günde 3 kere 6 saat arayla parol için ama doktorum 3 günden fazla içme dedi