Hemde nasıl 4 aylık olduk. Gebeliğimin 2. Ayından beri çekiyorum ellerimin üstü çenem ağız kenarlarim burun kenarlarim. Saat akşam 9 da alışmış gibi bir başlıyor yanması ayrı kaşıntısı ayrı bir şey sürsem daha beter oluyor. Acile gittim hiçbir şey yapamam diyip yolladı. Gerçekten bende korkuyorum yayılırsa ne yapacağım bilmiyorum 😓 anca soğuk su şişesi falan koyuyorum ceneme öyle uyuyorum valla varsa önerisi olan söylerse harika olur