cerenmina Fatosburak benim de ilk gebeligim. Ustelik çatı muayenesi sonrası Rahim önünde perde gördüğü için afedersin ekstra kurcaladi.
ozmus Fatosburak yok yok hiç sıkıntı yapmayın hep gördüğüm kadarıyla kendimizi kasmayınca sıkıntı yokmuş😊😊😊