Öncelikle bende ilk öğrendiğimde bırakamadım hemen bi iki hafta azalttım sonra doktor beni kesin bi dille uyarınca anında kestim şükür içmiyorum. Kesinlikle sigara içilen ortamdan uzaklaştım önce kızlarla toplanıp sigara kahve yapardık bıraktım onları gerçekten bi süre görüşmedim sigara içenlerle sonra sigara almadım aldırmadım yok düşüncesiyle içemiyorsun bide ne zaman sigara içmek istesem bebeğe zararlarını okudum vazgeçtim şükür 7 hafta olacak bıraktım 😊 11 haftalığım şimdi