Kızlar 39+3 haftalık hamileyim doktorum çarşambaya kadar beklicez olmazsa yatış suni sancı dedi açıkcası sancı çekip çekip sezeryana alınmaktan korkuyorum.Tecrübesi olan varsa yazabilir mi? Siz olsanız napardınız? Psikolojik olarak da iyi hissetmiyorum açıkcası.