Hlt-seyma21 12 itibariyle son 99 a girdim. Sanki daha geçmiyor gibi geliyor :) nasıl gidiyor şikayetleriniz neler? Benim ayağa kalktığımda yürürken açılana kadar bacak kaşık ağrıları var, mide yanmaları kaçınılmaz.. Siz de ne var ne yok?
Yinehamileyim Hlt-seyma21 Son 99 🎈 Kasık ağrısı, kramplar falan filan. Bir an önce son 30 u görmek istiyorum 🧸
semakulekci Hlt-seyma21 Son 48 29 dan beri tonla şey var. Bazen kasık ağrısından adım atamıyorum evde bile bazen bi bakıyorum hiç birşeyi yok sırt ağrım başlamış. Ya hepsi aynı anda yada bir tane bile olsa illaki olacak bir yerimde ağrı acı. Hepsi tamamen kaybolmadı hiç 🥲 doğuma kadar da gider bence böyle 😂 neyse onlar iyi olsun sağlıklı olsunda biz çekeriz be
Hlt-seyma21 Yinehamileyim bende vallahi zaman daraldıkça sabırsızlanıyorum :) kız mı erkek mi bekliyorsun?
Melisagncm Hlt-seyma21 bizimde son 97 inşallah sağlıkla alalım kucağımiza 🥰❤️ herşey iyi, yolunda çok şükür
hkrks Son 97 benimde mide yanması ve bel bacak ağrılarım ara sıra kasık ağrılarımm oluyor sabırsızlıkla bekliyoruz ama geçmiyooorr😂🥰