litfenama yagmur_s sayenizde kafama çok yatan ve beğendiğim bir isim buldum. Feza ♥️ Çok teşekkür ederim bu güzel fikrinizi paylaştığınız için.
yagmur_s litfenama ay inanmıyorum şu an o kadsr mutlu oldum kiiiiiiiii🤭🤭🤭🤭 benim kocam bir türlü beğenemedi çok ısrar ettim ona sonra başka isim karar verdik tabi ortada cinsiyet yok daha. Ay bir kızın adı feza olacak şu an o kadar mutlu oldum ki anlatamam 😍😍😍 anlamı da çok güzel sade bir isim valla
litfenama yagmur_s ya hiçbir ismi beğenmiyordum açıkcası. Bir de hep lina, mina gibi isimler var. Feza’nın anlamı hem gerçekten güzel, hem de söylenişi güzel. Cidden ne kadar teşekkür etsem az 🥲♥️
Bendiyebiri gamze443 asel, inci, arya, Zehra, Zeynep , Gökçe , berra, Besra, zümra, Elif, Asya. Bunlar var beğendiklerim arasında benimde kızım olacak çok kararsızım Zeynep’le Gökçe arasındayım şuan fikrimi değiştirmezsem🤷🏻♀️
yagmur_s litfenama cidden çok ben de aşırı mutlu oldum ❤️ ismiyle yaşasın inşallah sağlıkla. Umarım iyi gelir bu isim güzel kızına ❤️
Handehira 36 haftalığız hala ismimiz yok 🙈 Belis, Asmin , Ayçıl , Ayris Bu dördünden birine hala karar vermeye çalışıyoruz 😒😂
EsilaMiracAyazEren_Moms gamze443 hahahe bende ilkte kızım için demiştim beğenmemişti sonra ortak kararla esila koyduk