Istnbllu45 Kızlar hamileyim bir tanıdığımız sağolsun yenidoğan kiyafetleri verdi hepsi çok yeni ama sarı lekeler var takımlarda sizce o lekeleri nasıl çıkarabilirim hangi detarjan tavsiye edersiniz.
Zeyyyn Istnbllu45 ben oxi ile çıkardım suda beklettim şuan her iki firmadada var onları deneyeblrsnz leke çıkınca normal bebek deterjanı ile tekrar yıkadım
sessiz_oyuncu Istnbllu45 e bebekte çamaşırsuyu tozu var renklilerede kullanabliyosn kıyafetleri leğene koy üzerlerine çamaşırsuyu tozu dök kaynar su ekle üstüne sabaha kadr beklesin sonra durulanadan makinaya at yıka.
EsengulC Istnbllu45 benim de öleydi bi kısmı çıktı bazısı kaldı ben highgenic leke çıkarıcı var onu kullandım bi geve sabunlu ve leke çıkarıcı ile sıcak suda beklettim sonra bebek deterjanı ile yıkadım çıkmayanları da çok uğraşmadım valla hepsi çıkmıyor
Ozlemyetisen Ben valla çamaşır suyu adam koydum aspirinde kullandm 90 yikadm sıcak suda bekletim çıkmadi
Mimik Once yuksek isida normal deterjanla yikadim, cikmayanlari da, beyaz sabun rendesiyle bi guzel kaynattim😋