Fundaaq Tsh yulsek cikti sojuclariki daha dr gostermedim neden olur sonuc ne cikar aranizda boyle bir durumla karsilasan oldumu
Alibebek Fundaaq benim 4.23 tü levertion diye bir hap önerdi kullanmaya başladım şuan 5+5 haftalık hamileyim ve dotor 2.50 nin altında olmadı gerekiyor dedi cok sükür 1.84 çıktı
Zeyyyn Fundaaq ilaca başlaranz düşer kısa sürede merak etmeyin gebeliiğimn 5 ayına kadar yüksekti zor düştü şükür sağlıkla doğdu kızım
Veraleyl Gebelikte tsh yükselmesi olabilir doktor ilaç veriyor düzenli kullanımda düşüyor merak etmeyin. Değeriniz kaç ?
Fundaaq 5.18 tsh yuksekligi iyi okumadim interneelttede ast alt de yuksek onlarda karaciger enzimleri
butterfly4 @Fundaaq bebeğe gittiği için sende yetersiz kalıyor, benim ilk gebelikte hep yüksekti Doğum yapana kadar ilaç kullandım, şimdi ikinci gebelik şimdi de ilaç kullanıyorum yine yükseldi çünkü. İlaç yazacak doktorunuz o şekilde dengeye gelir başka çaresi yok ve tsh konusu bebek için çok önemli
Ayseguldev butterfly4 merhaba doğum yaptıktan sonra değerlerin normale döndü mü ilaç kullanmaya devam ettiniz mi ?
Fundaaq 19 hafta gebeligim ins.onemli bisey cikmaz 3.gebeligim hic boyle degerlerim yulsek cikmamisti tesekkurler
Gguner Fundaaq ilaçla hemen çözülebilen bi şey ama geç kalmadan başlamanız lazım doktora gidin hemen. Levotiron 50 yeterli olur sanırım. Benim 4,98 ken 50 mg başlandı. 2. Trimestırda tekrar yükseldi tsh ve 75 mg olarak yükseltti doktor. Zaten yükseldiği an anlıyorum gece ateş basmalarım oluyo
Bebek-C Benim 3,5 çıktı ama gebelikte 2,5 altında olması gerektiği için levotiron yazdı 25 mg. Bir ay sonra gel duruma göre mg’ı artırabiliriz dedi. Gebelikten önce de yükselmişti benim o zaman da aynı ilacı kullanıp düşürmüştüm.
Bushii Gebelikte 2.5 altında olması beklenir. Bebekte zeka geriliği yapabiliyor maalesef ilaç kullanımıyla düşüyor sıkıntı değil bende kullanıyorum ama bian önce başla doktorunla görüş
butterfly4 @Ayseguldev Doğumdan sonra değerlerim tamamen normale döndü canım ilaç kullanmayı bıraktım
Ayseguldev butterfly4 teşekkür ederim cevabın için. Benim hamilelikte yükseldi tsh ım ondan merak ettim.
Fundaaq Karaciger enzimlerim yuksek cikmisti tsh ile birlikte dr gosterdim sonuclarimi karaciger enzimlerin bi tik yuksek o yizdende tsh ile yukselmis dengelemis dedi ve ilac vermedi ama 1 ay sonra gene bakalim ayni cikarsa dahiliyeye yonlendiririm dedi