fatmaesra bende 6. Ay bitti yeni bende bu ay başladım tek maaş eşim bana harçlık veriyor bende bebeğime alışveriş yapıyorum erken başladım belki ama herşeye zam geliyor ve birden alıp özel bütçe ayırmaktansa her ay ufak ufak bişey almak daha mantıklı ve benim içinde zevkli oluyor çok bebek mağazası gezdim herşey uçuyor bende marka pahalı yerden hiç almadım alırken aldığım şeyin dokusuna bebeğimin cildini tahriş etmemesine özen gösterip aldım şuana kadar giyim tekstil ürünlerini bitirdim toplam bütçe giderim 600 TL tuttu
1 hastane çıkışı 10 parça set
7 takım yeni doğan ve 3-6/6-9 da var içinde
6 li corap
1 şapka
2 li eldiven
3 müslim bez battaniyesi
1 nohut battaniye
1 alt açma bezi yastıklı
12 li ağız mendili
12 li çıtçıtlı zıbın 3-6/6-9 ay şeklinde belki 5 tane de 0-3 ay alırım gözüme çok küçük gelince almadım 🥰
Banyo havlusu
Lif ( kendim işledim 🥰 )
Battaniye bı tane daha var ( annem özel isletiyor 🥰 )
Kendim için de bı tane pijama takımı aldım
Sanırım bu kadardı eksik varsa da gözden kaçan yeni doğum yapan arkadaşlarım var fazla fazla almışsın alma daha dedi büyüdukce alırsın daha
Şimdi önümüzdeki ay eşim yine harçlık verecek inşallah o zaman da kendim için bir tane hastane çıkışı alicam lohusa pijama takımı atlet iç çamaşıri terlik depent filan kendim içinde alışveriş bitsin ki her ihtimale karşın çantamizi hazır edelim
Bebek bizi ıslak mendil şampuan losyon pişik kremi ateş ölçer bakım ürünlerini en sona birakacam
Babası da ( park beşik ve kıyafet dolabı aldı 🥰🥰 )
Onların taksidini ödüyor 🤲🤲🤲
İnşallah sağlıkla gelir herkesin bebisi biraz uzun oldu belki bir fikir olur size de 🙂