Diş agrısı geçince huysuzluğu da geçer iştahı geri gelir. Dişin ucu diş etinden çıktığı an tamamdır ille tam büyümesine gerek yok ağrısı geçer. Emmek doğal ağrı kesicidir, normalde bir emzirme rutininiz saatiniz varsa bile diş döneminde emzirmeyi biraz arttırabilirsiniz gerçekten rahatlatır. İştahı olmaması çok normal. Ben dayanamayıp kızıma Calpol agrı kesici vermiştim çok rahatlatıyor ama tabi vermeyi tercih etmeyen de olabilir. Geçmiş olsun hepsi geçecek annesi