Bilge_94 sağlıklı bir gebelik alttan muayeneyle falan zarar görmez. Youtube da doktor kağan kocatepe videoları izle canım. Ben 31. Haftaya giricem yarın, daha bugun yine alttan rahim ağzım ölçüldü. Hiçbişi olmuyor, olsa doktorlar böyle bir risk alır mı? Korkma kendini kasma sakın. ++ benim 6+1 de alttan muayeneyle kalbi duyulmuştu. Tahminin varsa tarihiyle ilgili 6. Hafta bitince kalbini dinlemeye git direkt