Melisakplnn Lalemsi109_ bende yaşadım değerler iki katına katlanmıyor. 2 gümde bir test yap anlarsın ama çok nadir oluyor takma kafaya
Bsruznky Lalemsi109_ ben geçirdim canım normal adet kanaması gibi kanamam oldu bitmeyince doktora gittim beta HCG düşük çıktı iki günde bir çok az yükseldi sonra iğne ile düşürüldü ameliyat olmadan zor ama 8 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür 27 haftalık olduk
MerveEbru Doktora göründün mü canım burdan ne söylesek tedirgin olursun diye düşünüyorum en mantıklısı bir kadın doğum uzmanına görünmen en sağlıklı sonucu o verir