Mrb canım bende yeni yaptırdım şekerim çıkmadı. Eğer şeker testi yaptirdysan doktorun sonucu görmesi gerekirdi ilgisizse Dr degistirmeni tavsiye ederim. 28. Haftada eğer ki kan uyuşmazlığı varsa kan uyuşmazlığı testi isteniyor. Birde bu haftalarda tansiyon ölçümü önemli hiç bi belirtim yokken tansiyonm yüksek çıktı bi kaç gündür yüksek seyrediyo 1 hafta ölçüp doktorla goruscm . Gebelik sürecini de kendinin takip etmeni öneririm İnternet de hangi haftada hangi tahlil istendiği yazıyor muayene sürecinide doktora bırakmanı tavsiye etmem şu zaman da 3 hafta da bi görmesi gerekir riskli bi durum yoksa.