Gulali doğal yollardan geçmezse diş hekimine git haftanı bilmiyorum ama ben 6 aylıkken kanal tedavisi yaptırdım 2 dişime hiçbir sakıncası yok sadece uyuştururlen içinde adrenalin olmayan bi aneljezikle uyuşturmaları lazım, kadın doğum dr.u yazılı izi kağıdı veriyor onu alırsın bazı diş hekimleri o izin olmadan yapmıyor çünkü. Geçmiş olsun🙏🏻