Şuan 33+4. Haftamdayım fakat karnım Bi anda aşşağı indi hemde 31.veya 32. Hafta dan hemn sonra oldu bu durum sizce bu bir risk mi? Birçok kişi doğum yakındır dedi fakat daha cok erken, kimisi de benim bebeğim de böyle oldu ve karnım sonradan tekrar yukarı çıktı dedi sizce hangisi doğru, veya bu durumdan sknra beni neler bekliyor, cok endişeliyim? 🤔