Eceissi Bende suan hastanede bekliyorum 125 di 3uncu sonucum 4u bekliyoruz bu son olacak ins guzel haberler veririm
Kubranur11 Happymami hadi insallah 🤲🙏🙂 kasiklarıma ve gobegime sanci girip cikiyo gunde bi kac sefer onun haricinde iyiyim adet gunume gore 4+3 um su an 🙂
Kubranur11 Pcoslubiranne Evet ama derler yaa terzi kendi sokugunu dikemez normlde herkese cevp veren ben kendimde korkuyrm yukselckmi daha degisik fikirler cevplar daha iyi geliyor bunyeme adet tarihime gore bugun 4+3 gosteriyorum 🥰🥰
Happymami Kubranur11 çok daha yeniymiş hastaneye gidene kadar çok dikkat etmelisin bebek tam tutunma aşamasında 🥰♥️
Hcrnefnan K-dg-c Benimde tüp bebek 11.gunde yaptım 262 çıktı … Kese için gidecem cumaya insaAllah oluşmuştur kese 🤲🏻🥺