zeynepdurunun_annesi kızlar bu zamana kadar neredeyse hiç bulantı yaşamadım bugünden beri sürekli kusuyorum. Böyle olan var mı?
Melo07 İlk 2 ay çok rahat geçirdim. 11. Haftadan sonra bulantım başladı prilam kullanıyorum o baya rahatlatıyor
zeynepdurunun_annesi Melo07 şuan kaç haftalıksınız? İlacı doktora mı yazdırmamız gerekiyor peki 14 şubatta bir sonraki kontrolüm eczanden direkt alabilir miyim?
Mantosuzmadonna Benim 6. Haftada başladı bu gece 14 Olcam mesela 12. Hafta hiç kusmadim geçti sandım 13 te mahvoldum