Herkese merhaba 7. Haftada gebelikle ilgili kan testlerini yaptırdım şuan 9 haftalık rubella kızamıkcık enfeksiyonu gördü doktorlar ve perinatoloji uzmanına görünmemi söylediler eğer rubella geöirdiysem bebeği etkileme olasılığı çok yüksekmiş bunun için bir test varmış rubella avidite şimdi mi rubella geçirdim daha önce mi bunu gösteriyormuş doktor eğitim araştırma hastanesine sevk etti perinatalog bebeği inceleyecek böyle bir durumla karşılaşan var mı aranızda bilgisi olan yardımcı olabilir mi