Esrali61 Heycanla bekliyorum artik 5 haftamiz kaldi Ama bi yandan da korkmuyor degilim... Sancilar ne zaman gelcek? Sonra nolcak? Ya evde yalniz olursam? Bisey eksik olursa falanlar filanlarrr. böyle olanlar sohbete pleasseeeeee💁🏻♀️😣