sedamom00 Kızlar 1 ay önce doktora gitmiştim mantar enfeksiyonu çıktı ve fitil verdi 3 tane çıktı içinden fakat yine mantar enfeksiyonu çıktı ya ne yapıcam
Ezginurklc sedamom00 benimde öyle malesef antibiyötik ve fitl verdi şükür 1 günde bile etkisini gördüm
Lalemsi109_ Benimde vardı kaşıntı ve kokulu akintiysa travazol kremi vermişti geçti çok şükür birdaha olmadı birde sirekeli suyu özel bölgenizi yıkayın oda iyi gelir
Ayseacibuca Hamilelikte travazol kullanımı iyi değil arkadaşlar doktorunuza danışın başka krem yazacaktır
Eflanur Banada neo penotran ve mantazol krem vermişti ne koku ne bişey hiç bişey kalmadı Cok iyi geliyor
Ayseacibuca Cokistersengelerbence kullanılmaması gereken bir ilaçmış öyle demişlerdi kortizon mu ne varmış içinde benim doktor bunu yazmıştı (Gyno-lomexin ) kullanınca kaşıntı yanma hemen geçiyor