33 olduk. Daha hiç bir şey hazır değil 😂😂 yıkanacak utulenecek eşyalar daha. 2. Çocuk olduğu için kıyafetler hazır. Ilki oğlandı bu kız. Bir iki pembe kıyafet aldım o kadar. 32 de 2kg olmuştu fıstığım . Yalancı sancılarım başladı. Bu erken dogucak bence