LawyerEce ay hayırlı olsun diyimm küçük bi meleğe de geçmiş olsun denmez 😂😂 bende bundan çok korktuğum için doğurur doğurmaz doktorla konuşucan be zaman korunma iğne vurdurabilirim ye o zamana kadarda eşim kusura bakmasın ama hayııır ben yapamam. Ben yooook. Ben ııııı ııı