Busrayildiz ve bebeğin büyüdükçe rahimde agrı olması normal canım sen dinlenmene bak bacaklarını uzat ve ayaklarının altına yastık koy bacaklarında da kramplar olucaktır zamanla bel agrında olucak evham yapma bebeğin büyüdükçe sen zorlanacaksın ama idare et az kalmış 😊